Årets sista onsdag

Hej hej! Tänkte bara tala om att jag lever, haha. Jag har haft fullt upp hela dagen, och har inte haft tillgång till någon dator. När vi kom tillbaka från IKANO stack jag direkt hem till Lollo, och runt 18.30 var vi ett gäng tjejer som åkte vi in till stan för att bowla. Vi hade verkligen jätteroligt! Det finns inget som muntrar upp en så mycket som att gå ut med sina vänner. Och jag förlorade faktiskt inte den här gången! I början gick det riktigt bra, men efter ett tag blev det som det brukar och klotet rullade ner i rännan precis innan det skulle träffa käglorna! Klotet hade helt klart något emot mig idag, hehe.

Jag letade faktiskt efter den där tröjan jag har sett på Carlings när jag var på IKANO, men nej. Den fanns inte där heller. Suck! Jag får hoppas att det dyker upp någon liknande till våren ♥ Jag köpte iallafall ett nytt nagellack inne på Åhléns, jag har aldrig provat det förut. Det är i en ganska matt rosa nyans, hoppas att det är fint! Mitt nagellack tar slut så himla fort, jag har så gott som alltid något sorts nagellack på naglarna nu förtiden, hehe.

Min mobil laddade ur helt idag, så just nu ligger den på laddning på rummet. Imorgon borde batteriet vara fullt igen, och då kommer lite bilder från kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0