Berry crush



Jag måste bara tipsa om en body lotion, vid namn Berry crush. Jag fick den i julklapp förra året av en kompis, med tillhörande schampoo och tvål, men den har bara stått och samlat damm på mitt sminkbord. Men nu bestämde jag mig för att testa den igen, och jag hade helt glömt bort hur underbart den luktar! Doften håller också i sig ganska länge, vilket ger den ett extra plus ♥

Jag ger den 7/10 jordgubbar! Som sagt luktar den helt fantastisk, men huden blir egentligen inte så mycket mjukare. Visst kan man se en viss skillnad, men inte jättestor. Å andra sidan kommer den från HM, så man kan väl inte förvänta sig alldeles för mycket. Priset är också riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Sabina

får man kanske prova den om den nu luktar så gott :D

2009-12-15 @ 12:47:10
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0