Julmys i stan

Hello! Nu har jag precis kommit hem från stan, det var jättemysigt. Som sagt åkte vi direkt efter skolan, så vi var där straxt efter 11.00. Jag passade på att lämna tillbaka tofflorna jag köpte i södags, jag bestämde mig för att vänta tills mellandagsrean och kanske göra ett fynd istället.

Det var jättefint pyntat i hela stan, och man fick verkligen julkänsla. Allra finast var det inne i gallerian, Gränden, där det var fullt av vackra ljusslingor överallt.

Det var så otroligt lång kö till Ming, så vi åt på en pizzeria istället. Så gott som alla vi kände var på stan och firade jullovet! Pizzerian var iallafall jättetrevlig. Det fanns stora fönster, så vi kunde se allt folk som passerade. Jag inspireras alltid av människor på stan, det finns alla möjliga typer!

Jessi skulle klippa sig vid 14.30, så under tiden drev vi bara runt. Vi flyttade runt mellan olika cafén, eftersom vi hela tiden blev utkörda haha! Jag köpte även ett par örhängen och ringar till julafton, jag visar senare ♥

Nu har Scrubs börjat, så jag kommer vara upptagen den närmaste timmen eller så. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0