"But I miss, screaming and fighting, kissing in the rain.."



Nu har jag precis gjort mig iordning, om 20 minuter ska vi iväg och hälsa på mormor. Vi ska försöka lära henne hur en DVD funkar, haha!

Här utanför snöar det ordentligt, trots att det börjar bli "varmt" ute, dvs. inga minusgrader. Jag hoppas att snön håller i sig ett tag till, Helena och jag ska på mellandagsrean imorgon och vi vill inte behöva springa runt i massa slask! Förhoppningsvis kan vi göra några riktiga fynd nere på stan ♥

Jag tror jag börjar bli beroende av Taylor Swift igen, precis som jag var i somras! Haha. Men låtarna är verkligen bra, texterna är fantastiska. Alla hennes låtar går på repeat här hemma, jag tror min familj snart kommer ta mobilen ifrån mig, hehe.





Idag är jag enkelt klädd i ett leopardfläckigt linne och jeans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0