"Have I found you? Flightless bird"

Hej cutiepies! Just nu ligger jag raklång på min säng med laptopen på kudden och har absolut ingenting att blogga om. Den här låten går på repeat, och jag har hunnit trycka i mig två mindre godispåsar och en chokladkaka, min nya favorit. 

Är det bara jag som hatar söndagar? Det händer aldrig någonting, och man bara deppar inför den nya veckan. Men jag har iallafall gjort mig extra fräsch med peeling och hårinpackning, precis som jag brukar, och försöker peppa inför den sista riktiga veckan i skolan innan jullovet. Vi går tre dagar nästa vecka också, men då har vi knappt några lektioner. Skönt! ♥




Åh, jag kunde inte låta bli! Jag hittade min lurviga och urmysiga tomteluva i garderoben idag! ♥


Kommentarer
Postat av: K E L L I

hejsan ! :)

Nu har jag bytt blogg & jag finns numera på http://lottaochkelli.blogg.se !

Besök gärna.

kram kellsi

2009-12-14 @ 20:35:41
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0