Snö och julklappsbekymmer

Hej sötnosar! Nu har jag tagit bort allt gammalt nagellack, usch så fult och slitet det var! Haha, i-landsproblem? Oh yes. Iallafall, här utanför ligger snön fortfarande kvar, och det har snöat lite lätt så gott som hela dagen. Det är kramsnö också, och jag är jätteglad ♥ Jag har verkligen längtat efter snön, det är ju faktiskt bara 10 dagar kvar till jul nu! Jag och Lovisa kastade snöbollar på allt som kom i vår väg när vi gick hem från skolan, hehe.

På söndag ska jag och Lollo dra iväg till stan för att göra några akuta julklappsinköp. Jag har fortfarande bara lyckats på ihop en julklapp. Och jag har verkligen inga ideér alls på vad jag ska köpa, men förhoppningsvis hittar jag något när jag väl är där. Det löser sig nog, i värsta fall får jag väl ge bort mitt hemska broderi jag håller på med i syslöjden, haha!



Bunny right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0