Munkhalsband



Hahaha, hur söta på en skala 1-10? Supergulliga! Det är två halsband med en munk på, finns att köpa på BikBok. Jag kunde dock inte bestämma mig när jag stod där i affären, vilken av dem jag ska ha. Den randiga, lite snyggare munken, eller den med strössel, som är mer "munkig"? Åh, beslutsångest!

Jag åker ner till stan runt 11.00 tillsammans med mina kompisar för att fira min och min systers födelsedag imorgon. Vi tänkte ta en fika och snacka lite skit, det gamla vanliga alltså! Hehe. Men då tänkte jag iallafall be om lite smakråd om munkhalsbanden ovan. Jag måste ha det, haha!

Vi får se om jag hinner uppdatera något imorgon innan jag sticker iväg, på morgonen ska jag ju fira lite med familjen och öppna paket! Nu tänkte jag sjunka ner i soffan framför någon bra film ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0