Födelsedagsfirande

Hello! Vi kom hem från stan för kanske en timme sen, vi har haft det jättemysigt! Vi satt på ett café i över två timmar och bara pratade. Det har hänt lite saker som jag inte tänker ta upp i bloggen, men vi har iallafall hunnit prata om nästan allt.

Jessi, Lollo, Lovisa och Helena envisades med att de skulle köpa presenter till mig och Evve, haha! Dock fick dem inte köpa för mer än 50 kronor, eftersom jag inte har gett något till dem när de har fyllt år. Men jag vet inte om de lyssnade på mig, hehe. Jag skulle gärna visa var jag fick för något, men min mobil dampar så jag kan inte ta några kort. Måste fixas!

Släkten kommer hit vid 17.30 för att fira, så jag kommer att vara upptagen resten av kvällen.



Helena och jag i somras ♥ Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0