Fynden på mellandagsrean

Hello sunshines! Jag har varit hemma hos Helena hela eftermiddagen, vi har bl.a sett på Twilight för femtioelfte gången, haha! ♥ Tröttnar aldrig, Robert Pattinson är ju snygg! *suck*

Det var verkligen jättemycket folk nere på stan, vi var verkligen inte ensamma om att vilja fynda på rean! Folk trampade bokstavligt talat ner den stackars tjejen som öppnade dörrarna in till Gina Tricot, haha! Tyvärr hittade jag faktiskt inte kläder alls, det var inte riktigt min typ av kläder som reades ut. Däremot hittade jag ett halsband och ett armband, som jag är riktigt nöjd med! Speciellt halsbandet, älskar det ♥ Det var 50% rabatt på båda smyckena!

 

Nu ska jag ut och åka pulka med tjejerna i backen, haha! Hörs när jag kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0