Godmorgon!

För första gången på länge hinner jag med ett morgoninlägg, bra va? Haha, om sanningen ska fram så glömde jag bort att vi började 10 minuter senare idag, men det är ju bättre att gå upp för tidigt än för sent, eller hur?

Idag är det 6,7 minusgrader ute! Usch usch. Jag tog iallafall min mysiga stickade tröja (med irriterande men söta bollar som slänger hit och dit när jag går) och dubbla leggings. Förhoppningsvis ska jag inte frysa! Jag lyckas åtminstonde alltid sätta mig vid det enda fungerande elementet i klassrummet, hehe.

Men idag är det iallafall den sista riktiga skoldagen, så jag ska försöka anstränga mig lite extra. Eller så busar jag bara runt i korridoren med mina kompisar, hihi ♥

Vi hörs när jag kommer hem igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0