Jag <3 mina naglar

 

Nu har jag gjort mina naglar lite extra fina inför julafton! Det var jättesvårt att få en bra bild så att man ser dekorationerna ordentligt, men det blev inga bättre bilder än de ovan. Jag har iallafall gjort fransk manikyr, och satt på två små stenar på ringfingrets nagel och på tummen.

Jag fick inspirationen av Denise, vars blogg jag hittade för bara ett par dagar sen! Hon använder dock lösnaglar och går till salong, men jag tänkte att jag kan lika gärna göra det hemma med mina naturliga naglar. Och det blev jättebra ändå! ♥



Bild lånad från Denise


Kommentarer
Postat av: Sabina

blev jättefint :)

2009-12-24 @ 10:32:50
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0