Julavslutning!

Godmorgon!

Wohoo! Idag är det julavslutning! Tänk att jag redan har gått ett halvår i åttan. Det är sjukt så fort tiden går. Nu lät jag som en gammal kärring, haha. Men det är sant, det känns som att det bara var några månader sen det var sommarlov.

Jag ska vara i skolan vid 8.30, och vid 9.00 börjar något som kallas för "Kärnashow". Alla klasser i högstadiet bidrar med ett nummer, och tack och lov behöver jag inte uppträda. Scenskräck? Ja. När showen är slut får vi veta våra betyg. Gosh, spännande ju! Jag vet iallafall att jag har VG i två ämnen, och sen antar jag att resten är massa G.

 

Vi får sluta redan runt 11.00, så jag tar bussen in till stan med ett par tjejer, och så ska vi käka luch på Ming. De har tjatat hur länge som helst om hur god maten är där, så det är väl lika bra att jag provar.Jag bloggar när jag kommer hem från stan igen ♥





Jag hinner inte ta några bättre bilder, jag är plötsligt sen haha! Idag har jag iallafall en svart-vit klännning, svarta leggings och en rosa tröja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0