Läcker kjol till nyår

 

Jag har börjat titta lite på kläder till nyår. Jag har inte direkt koll på vart jag ska vara på nyår, men som det ser ut nu har vi planerat att först äta hemma med lite kompisar (läs: mammas och pappas) och efter det drar jag ut med mina egna kompisar.

Iallafall, den här kjolen var riktigt snygg, och jag skulle absolut kunna tänka mig att ha den på nyår. Dock vet jag inte om den passar när jag är ute med mina vänner, så vi får se om det blir den eller inte. Men om det blir kjolen, skulle jag gärna ha de här klackarna till ♥

Kjolen kostar 299 kronor och kommer från Stylebystars.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag vill oxå ha den kjolen ! :O:O

den är aaasfin..



Det är bra med mig oxå ! :)

thank you.

kram

2009-12-15 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0