Min mobil tycker inte om mig

Åh, vad arg jag blir! Nu har jag suttit hur länge som helst och försökt förstå hur man lägger över bilder från min nya mobil till datorn, men det funkar helt enkelt inte! Med min gamla mobil var det hur enkelt som helst. Men nej, med den här mobilen verkar det helt omöjligt. Pappa får väl ta en titt på det som vanligt, hehe.

Det var iallafall helt okej nere på stan idag, jag tryckte i mig en hel räkmacka (nästan iallafall, haha) och en rosa cardigan från BikBok följde med mig hem. Det fanns en jättefin vit tröja med vingar på ryggen på Carlings, men självklart fanns den bara kvar i Large. Min vanliga otur! Det värsta är att jag såg den redan i söndags, då den också fanns i mindre storlekar, men jag orkade inte titta närmare på den. Det ångrar jag verkligen nu, haha! Men förhoppningsvis kan jag åka ut till IKANO imorgon, och se om den finns på Carlings där ute.

Så fort min mobil slutar strejka kommer lite bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Haha ja precis :D så typiskt.. :)



Tack så mkt :) Ne, det har inte vi heller haft, bara idag haha :)

2009-12-29 @ 19:57:18
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0