Mot stan! (som vanligt, haha)

Godmorgon! Om ungefär en halvtimme åker vi iväg till IKANO, det här är femte dagen i rad som jag springer i affärer! Och ändå har jag inte köp mycket alls, haha. De har helt enkelt inte så mycket saker som faller mig i smaken.

Jag hittade ett bälte i min garderob nu på morgonen som jag bestämde mig för att ha idag. Jag har aldrig haft det förut, prislappen satt kvar! Haha. Jag hade glömt bort att jag ens hade ett bälte. Jag tänkte också inviga min nya cardigan idag, tillsammans med en svart topp och ett par leggings. Det är 15 minus ute idag, så vi får se om jag fryser ihjäl där ute i kylan, hehe.

Ses när jag kommer hem igen! ♥


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Sött:)



svar: nja jag gillade den inte heller faktiskt:/ visst var den rolig ibland men inte så att man behöver se den på bio:P



/E

2009-12-30 @ 18:20:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Sött:)



svar: nja jag gillade den inte heller faktiskt:/ visst var den rolig ibland men inte så att man behöver se den på bio:P



/E

2009-12-30 @ 18:20:29
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0