Mot stan!

Hello cutiepies! Jag ska snart sticka in till stan för att leta efter en ny mobil, ni vet ju hur mycket jag hatar min nuvarande Nokia. Förhoppningsvis ska jag hitta en med lite bättre kamera och som inte håller på och laggar hela tiden. Jag har funderat på en med touch, men jag vet inte riktigt om de är bättre än vanliga med knappar.

Jag har förresten blivit helt kär i mitt nya rosetthalsband, som jag fyndade på rean inne på BikBok! Jag har en känsla av att det kommer bli utslitet på mycket kort tid, haha! Men det är verkligen perfekt, passar till allt och är hur gulligt som helst ♥

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Sorry Bunny, du kom inte med i veckans blogg hos mej men du fick din blogg länkad!:)

2009-12-28 @ 17:34:45
URL: http://polkaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0