Planer för kvällen

Okej, jag erkänner. Jag fastnade framför Scrubs, igen, och jag har varken hunnit fixa mina naglar eller tvätta håret. Men jag hinner förhoppningsvis göra det lite senare ikväll. Det är så skönt nu att ha kvällarna lediga, att inte ha en massa läxor som måste göras!

Nu ska jag dra iväg till ett par tjejkompisar, jag misstänker att de har planerat Singstar igen. De är så glada nu för att jag sjunger tillsammans med dem, i vanliga fall avskyr jag att sjunga haha! Men det är faktiskt helt okej när vi alla tar i så mycket vi kan, så vi knappt hör oss själva.

Jag ska bara stoppa i mig lite mat, sen sticker jag. Hörs när jag kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0