Satinklänning med paljetter

 

Den här underbara klänningen i satin skulle jag gärna ha i min garderob! Den är dekorerad med paljetter och har en söt rosett på baksidan. Längden är perfekt, jag avskyr för långa klänningar.

Jag har ju redan köpt en klänning till jul, men egentligen är jag inte så nöjd med den. Kanske passar den bättre till nyår, och den vita ovan till jul? Den är svart, precis den färgen jag inte ville ha. Och lite lite för lång. Jag letade efter smycken när jag var nere på stan idag för att pimpa upp den lite, men de hade inte alls det jag letade efter. Jag vill ha söta smycken, och gärna något ingen annan har.

Klänningen ovan kostar iallafall 599 kronor och finns på HÄR.


Kommentarer
Postat av: paaniz

åh vilken fin klänning!

2009-12-20 @ 22:23:40
URL: http://llooleen.blogg.se/
Postat av: Ani

söt klänning :)

2009-12-20 @ 22:25:18
URL: http://aramian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0