Snöänglar

Idag har jag och Helena varit ute och busat i snön, vi kände oss som 8 år igen! Vi hade snöbollskrig, slog kullerbyttor i snön och gjorde snöänglar. Folk tittade konstigt på oss, men vi låg dubbelvikta i snön och asgarvade. Efteråt var vi både helt genomblöta, men det var det värt!

Det har snöat hela dagen, mer eller mindre. Jag börjar fundera på om det någonsin kommer sluta, eller om vi till slut kommer ha snö ända upp till hakan, haha! Men nej, inte mig emot. Det blir ju aldrig någon riktig vinter här längre, förra året kom det knappt någon snö alls.


 

Snöänglar är som allra finast när de är två ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

superschysst, tack för tipsen! Då ska jag kika på kicka, vill ah ett lite mer diskret. Fina snöänglar! Verkar som om snön faller över hela sverige i mängder nu! kram

2009-12-15 @ 21:45:38
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: K E L L I

Hejsan!

Hur är det med dig?

kram

2009-12-15 @ 21:48:12
URL: http://lottaochkelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0