"So when you're near me, darling can't you hear me.."

 

 

Hello cutiepies! Nu har jag kommit hem, och har hunnit duscha och tvätta håret. Det är ju avslutning imorgon, och vem vill komma dit med smutsigt hår?

Iallafall, det var jättekul hemma hos Lovisa. Vi var inte så pepp i början, jag tror alla var lite trötta efter dagen. Men efter ett tag kom vi igång igen, och när vi sjunger så sjunger vi verkligen taket lyfter, haha! Jag tycker synd om den som sitter bredvid mig när vi kör, jag sjunger verkligen som en kratta. Men kul har vi!

Jag skulle ju ha fixat mina naglar idag, och göra dem lite extra fina inför avslutningen och jul och allt det där. Men nej, ikväll hade jag varken tid eller ork.



För några veckor sedan satt en söt liten blomma/snöflinga på min nagel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0