Julklapparna ingen vill ha

Är ni klara med julklapps-inköpen än?

Jag har listat några av de onödigaste och mest bisarra julklapparna någonsin. Finns det ens människor som är villiga att lägga pengar på dessa saker? Enda anledningen till att någon köper dessa saker måste ju vara för att få se mottagarens reaktion. Undrar vad mina kompisar skulle säga om jag gav dem till exempel tand-ringen nedan?



En ring med.. riktiga människotänder! Den är gjord av en designer som heter Polly van der Glas. Man kan ju undra varifrån hon får tänderna?


Vad sägs om ett par sandaler med metall-detektor? Om man har lust att ge sig ut och leta skatter måste de ju vara jättebra.. Eller inte.



Ett nytt ställ för köksknivarna? Undrar vad människan som designade den tänkte på?



Haha! Det här måste vara den fulaste datorväskan som finns! Själva tanken bakom väskan är att ingen ska tro att man har en dator med sig, utan bara bär runt på ett slitet paket från posten.



En fruktansvärt ful nötknäckare.



Jag hoppas verkligen inte att det var tänkt att man skulle äta dessa klubbor.. Inuti finns diverse insekter, och de är inte ens snygga till prydnad. Äckligt!



Och till sist, till den som har allt kan du köpa.. Ingenting! Förpackningen är helt tom. Den här måste ha tillverkats av någon med riktigt dålig humor.

 

Källa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0