Kitten Kay är beroende av rosa!

Många små flickor tycker om rosa, men Kitten Kay Sera, 46 år, har fortfarande inte vuxit ifrån färgen! Varje dag vaknar hon upp i sitt rosa sovrum, äter frukost i sitt rosa kök och klär sig i en av sina många rosa outfits.

Kitten är en skådespelare i Los Angeles, USA. Hon har inte klätt sig i någon annan färg än rosa under de senaste 25 åren. Hon varierar sig genom att klä sig i olika stilar, så som punk, glamour och rock 'n roll. Kitten själv tycker inte att hon är annorlunda. Hon tycker bara ovanligt mycket om rosa, och hon säger att färgen får henne att känna sig glad.

"Färgen rosa får mig att känna mig som om jag lever ett överdådigt liv. Det är en vacker färg, så jag omger mig själv med rosa saker. Jag bara dras till det som en magnet" säger hon.

Kitten har också en hund, som hon färgar rosa genom att bada den i rödbetor! Hunden tar ingen skada alls av behandlingen.


Jag tycker verkligen om rosa, men att gå klädd i enbart rosa varje dag och att till och med färga sin hund är nog lite för extremt, till och med för mig!
















Källa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0