New Moon!

Nu är jag hemma igen! New Moon var helt underbar. Har hört från flera bloggare och läst i tidningen att filmen varit dålig. Vart då? Jag tyckte den var helt fantastisk ♥ Självklart går den inte att jämföra med boken, boken är ju klart bättre. Men säg någon film som varit bättre än en bok?

 

Jag grät, självklart. Det var mycket sorgligt, som ni som har läst boken nog förstår. Hade jag sett filmen ensam hade jag gråtit mer, men jag ville inte gå ut med sminkränder på kinderna ;) Dock var det flera töntiga fjortisar på bion som skrek så fort Robert Pattinson visade sig i rutan, eller när någon dök upp utan tröja. Löljligt? Ja. Det är okej med lite Aaw och Ooh, men sätta sig och gallskrika?

Jag tänker inte skriva mer om själva filmen, eftersom många säkert vill se den :) Men det var helt klart värt en 100 lapp för att få gå på premiären!

Och 15-års gränsen var inget problem alls, eftersom dom idag ändrade till 11-års gräns! ♥ Så jag är väldigt glad att jag trots allt chansade och köpte biljetterna.




Reklam för New Moon fanns överallt, här i en busskur.
Bilden är tagen från bussen, därav den fina reflektionen.




Ser ni granen i bakgrunden? Någon hade ansträngt sig och pyntat fint i stan.

Ännu mer reklam. Fanns i så gott som varje busskur.


Jag har haft en underbar fredagskväll! New Moon är helt klart sevärd! Dock börjar jag känna mig lite sliten nu, och ska upp tidigt imorgon. Efter att ha tryckt i mig ett helt rör med pringles känner jag mig lätt illamående, hehe. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: K E L L I

Söt blogg !

Allt bra ? :)

KRAM

2009-11-21 @ 11:56:21
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0