Blogg.se eller devote.se?

Jag tänkte snart bädda ner mig i sängen, är helt slut! Jag har suttit och pillat lite med en till blogg, jag tänkte testa mig på devote.se på sidan av den här bloggen, bara för att de hur devote är. Jag har aldrig ens funderat på att pröva något annat verktyg än blogg.se, men nu tycker jag det vore lite kul att testa något annat!

Det svåra med devote.se är ju att jag inte har en aning om hur någonting fungerar där, jag får liksom börja om helt från början. Och eftersom jag inte har tillräckligt mycket tålamod för att lära mig ett helt nytt bloggverktyg kommer jag nog ge upp ganska snart, hehe. Men jag ska ge det ett försök iallafall!

Nu ska jag krypa i säng, ses imorgon!



Så här ser devote-bloggen ut just nu, haha. Ska försöka leta reda på någon som kan hjälpa mig att komma igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0