Come undone

Hej sötnosar! Äntligen fredag, gud vad skönt! Och det här var min sista skoldag på tre veckor, nu har jag en veckas lov och två veckors prao framför mig. Är faktiskt lite nervös inför praon, hehe. Jag ska vara på en djuraffär ute på Ikano, 4 tassar, och kommer behöva byta mellan massa bussar för att ta mig ut dit. Jag har aldrig åkt dit med buss förut, men vi får väl se vart jag hamnar, haha.

Just nu sitter jag invirad i en gosig filt med en skål chips, och lyssnar på Come undone med Robbie Williams. En mysig fredagkväll med andra ord! Det är snöstorm där ute, så det är bäst att hålla sig inne. Jag undrar verkligen när våren ska komma, vi går ju snart in i mars, och det är över en meter snö där ute! Suck.

Jag gillar i vanliga fall inte Robbie Williams, men den här låten älskar jag. Den spelades mycket för flera år sedan, men efter ett tag försvann den helt. Men nu har jag rotat upp den igen, hade helt glömt bort hur bra den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0