Har fått hem de två sista HP-böckerna!

Hello cutiepies!

Jag sov inte alls länge idag, trots att det är lov. Jag var vaken redan innan 10, usch! Jag har alltid svårt att sova länge när jag väl får sovmorgon, haha. Det är ju iallafall skönt att inte vakna jättesent och inse att man har sovit bort hela dagen.

Jag bestämde mig för att traska ner till biblioteket och skaffa mig de två sista Harry Potter-böckerna nu på förmiddagen, Harry Potter och Halvblodsprinsen och Harry Potter och dödsrelikerna. Båda är helt underbara, jag minns att jag grät massor första gången jag läste dem, haha. Men som sagt, helt underbara böcker! ♥

Nu ska jag fixa lite lunch, see ya!

 

Harry Potter och halvblodsprinsen och Harry Potter och Dödsrelikerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0