My Happy Ending

Jag ska snart sticka iväg på träning, men hinner med ett snabbt inlägg först ♥ Idag är det första februari! Vi har fortfarande flera decimeter snö här utanför, men vi är iallafall ett steg närmare våren!

Jag såg idag att jag skulle behöva åka iväg på ännu en shoppingrunda snart, behöver fylla på mitt lilla förråd med nagellack i alla möjliga färger, lite hårprodukter och en ny parfym, och som alltid: kläder! Vet inte om jag har tid nu i veckan, har massor av läxor att göra. Suck! Men förhoppningsvis kommer jag iväg till helgen ♥

Den här låten har gått på repeat hela eftermiddagen: My Happy Ending med Avril Lavigne. Låten är flera år gammal, men jag tycker fortfarande den är lika bra som när de släpptes!


Kommentarer
Postat av: Girly

Ja bara våren kommer snart så är jag nöjd, vill ha sol och värmen tillbaka!

2010-02-01 @ 17:47:05
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0