NewYorker ♥

Det är synd att det knappt går några tåg just nu, och om det väl går några kan man inte lita på att de kommer fram, varken i tid eller någonsin. Annars hade det varit perfekt att åka till Norrköping för en shoppingrunda nu under lovet! I Norrköping finns nämligen min absoluta favoritaffär: NewYorker!

Det känns som att ungefär en tredjedel av innehållet i min garerob kommer från NewYorker, hehe. Jag kommer alltid ut från affären fullpackad med påsar med nya kläder, helt underbart! ♥ Det är inte klokt hur stor affären i Norrköping är, jag kan gå där inne i timmar. Dock verkar inte mina kompisar tycka likadant, det slutar alltid med att de får dra ut mig därifrån för att vi ska hinna gå i några andra affärer också.

Kläderna där inne är verkligen helt underbara, både söta, tuffa och snygga på en och samma gång! Ett stort plus är också musiken som spelas där inne: mycket Avril Lavigne, och en del Taylor Swift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0