Nytaget hål!

Nu är jag hemma! Jag har varit iväg på stan hela dan, så har inte hunnit uppdatera. Men nu har jag äntligen tagit hål i örat! Och shit vad ont det gör, haha. Men snyggt blev det, är helnöjd! Det är väldigt rött fortfarande, som ni ser på bilden, men det går nog snart över. 150 kronor gick det på!

Nu har jag förresten läst ut Harry Potter och den flammande bägaren, så det är fags att börja på nästa, Fenixorden. Jag är verkligen beroende av de där böckerna, trots att jag redan har läst dem! Undrar vad jag ska hitta på när jag har läst ut dem igen? Haha, kommer kännas tomt ju.

Nu ska jag leta upp något att äta, är superhungrig. See ya! ♥



Aj aj.. Hehe. Men är supernöjd!


Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt!

2010-02-13 @ 18:07:23
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0