Svart tröja med snörad rygg

Jag fick som sagt en hel påse med kläder från min kusin Ida idag på släktträffen, och fyra av dem blev godkända. Det var en svart munktröja som är ganska ful, men så mysig! Det är otroligt gosigt, lurvigt tyg inuti, superskön! ♥ Kommer dock bara användas hemma, haha. Jag behöll också en grovmaskig stickad tröja, en "Bunny"-tshirt, och en svart tunika/klänning med supersnygg rygg.

Jag tog bara bild på den svarta tunikan/klänningen, eftersom ingen av de andra tröjorna blev bra på bild. Dock gör inte bilderna nedanför tröjan rättvisa, den är mycket snyggare i verkligheten! Jag ska ta på mig den någon gång och visa, kanske hinner med det imorgon? Vi får se!




Fram- och baksida. Som sagt, mycket snyggare i verkligheten! ♥


Kommentarer
Postat av: klara hellström (;

Jätte söt blogg! :)

2010-02-28 @ 15:04:22
URL: http://klarahellstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0