Nyheter från Cocoo.se!



Det har kommit in massor av fina smycken i Cocoos vårkollektion! De fyra ovanför är mina absoluta favoriter, gillar många fler men dessa fastnade jag lite extra för. Längst upp till vänster är ett silverfärgat rosettarmband, hur snyggt som helst! Passar till så gott som allting! Armbandet bredvid är kanske lite mer svårmatchat, men så otroligt gulligt! Armbandet är elastiskt, och det sitter små "kristaller" på tårtbiten i olika färger ♥

Det finns väldigt många varianter av munkhalsbandet, och det här är den senaste: chokladmunk med strössel och en rosa rosett! Väldigt gulligt, gillar det skarpt! Rosettringen längst ner till höger är nog min favorit, så enkel men så otroligt snygg. Jag har letat efter en rosettring väldigt länge, men hittar ingen! Den här är iallafall väldigt snygg, enkel och lagom stor.

Rosettarmbandet kostar 245 kronor, armbandet med tårtbiten 175 kronor, munkhalsbandet 245 kronor och rosettringen kostar 165 kronor. Allt finns på Cocoos hemsida!

PS. Just nu får alla mina läsare 15% rabatt på alla smycken! Ange rabattkoden "bloggspecial" i kassan!


Kommentarer
Postat av: maddie

söta smycken där :D

2010-02-12 @ 22:23:32
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Malin

SV:Djungelvrål is the shit =)

2010-02-12 @ 23:59:45
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: lucinda

Harre gud vad söt blogg:D

2010-10-30 @ 09:18:37
URL: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0