Fredagkväll

Jag är helt slut, har varit iväg på träning hela dagen och sitter nu och tittar på Let's Dance. Tycker egentligen inte ens om programmet, jag tycker mest det är patetiskt och pinsamt, men det finns inte mycket annat att se och jag är för trött för att bry mig, haha.

Jessi kikade in på en frisörsalong ute på Ikano idag åt mig, och där tar dom hål i örat! 150 kronor, ganska rimligt med tanke på att det är i brosket. Jag vill helst åka iväg redan imorgon, men det beror på om jag får med mig någon. Törs inte åka själv, haha! Vill gärna ha någon med mig, det lär ju göra väldigt ont att ta hål i brosket..

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag visa er lite spännande saker från Cocoo.se!


Kommentarer
Postat av: julia

SV: det är det verkligen också! ;)

Kram//Julia

2010-02-12 @ 21:24:03
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0