Your Guardian Angel

Hello sunshines! Jag har varit iväg på träning hela eftermiddagen/kvällen och har precis kommit ut ur duschen. Känner mig fortfarande inte riktigt fräsch, får hoppas att förkylningen går över snart. Jag vill ju verkligen inte vara sjuk under sportlovet!

Här går Your Guardian Angel med The Red Jumpsuit Apparatus på repeat. Nya favoriten, så fin ♥ Har lyssnat på den i flera dagar nu, så den kommer vara sönderspelad inom en vecka, haha. Men för tillfället älskar jag den!

Slänger in musikvideon också, tycker den gör sången ännu bättre ♥ Hittade dock bara den här vidon, som har text med, det gick inte att lägga in någon annan. Tycker texten förstör lite, är lite i vägen, men det duger!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0