Lördag ♥

Hello sunshines!

Jag har ägnat hela förmiddagen åt att städa på mitt rum, det behövdes verkligen. Jag gör det alldeles för sällan, och gör det bara när jag absolut måste. Men nu var så gott som alla mina grejer täcka med damm eller nerslängda på golvet, så det var verkligen dags, hehe.

Det är fortfarande snöstorm där ute, det har snöat hela dagen och det verkar som att det kommer fortsätta. Nu tänker jag bara mysa framför teven resten av dagen, måste bara ut på en snabbrunda med hunden först. Får hoppas jag inte fryser ihjäl där ute i snön, hehe. See ya!

Har problem med bloggen igen, jag kan inte lägga in några bilder. Har sett att flera har samma problem, men förhoppningsvis ordnar det sig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0