Cupcaksen blev klart godkända!

Nu har jag mejlat till blogg.se's kundservice angående lite bloggnamn och så.. Jag berättar inget mer nu, jag väntar och ser om det blir något av det.. Det skulle bli jättekul om det blir något iallafall! Nej, nu ska jag vara tyst, haha. Tyckte bara ni skulle veta det ;)

Jag har förresten precis tryckt i mig min första cupcake, den var supergod! Synd att det inte blev så många den här gången, bara 13 stycken. Men å andra sidan blev de hur stora som helst, så det jämnar väl ut sig. Men till nästa gång ska jag komma ihåg att ta mindre muffinsformar, det är svårt att trycka in en så stor cupcake i munnen utan att käken ska låsa sig, hehe.



Evve ville också ta sig ett smakprov, mums!


Kommentarer
Postat av: nicole

dom ser "mums-vänliga" ut :D

2010-02-24 @ 21:28:32
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: Bella

Awh tack. Muffinsen ser supergoda ut!

2010-02-24 @ 22:17:33
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0