Super Size Me

Jag har suttit och studerat hela dagen, det känns som att jag får använda alla mina eftermiddagar åt läxor nu för tiden. I helgen ska jag iallafall försöka hitta på något roligt, kanske en slapp filmkväll med kompisarna eller dra ner på en shoppingrunda. Det piggar alltid upp! ♥

Just nu sitter jag och tittar på ett program som heter "Super size me", som i stort sätt handlar om feta amerikaner som äter alldeles för mycket McDonald's mat och rör alldeles för lite på sig. En kille har gått med på ett test, som går ut på att han bara ska äta McDonald's mat under en hel månad. Riktigt vidrigt program, usch. Det får mig att aldrig mer vilja äta skräpmat, vilket på sätt och vis är bra, haha.

McDonald's mat består egentligen av så gott som bara fett, salt och socker.. Euw!


Kommentarer
Postat av: Girly

Ja lite roliga tillbehör så blir allt roligare.

De ska gärna vara i rosa:)



Äter nästan aldrig på Mc donalds

2010-02-03 @ 21:13:30
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0