Torsdag ♥

Hello cutiepies! Jag har precis kommit hem från skolan, har haft samtal med lärare och föräldrar. Just nu sitter jag på sängen med papper och böcker utspridda runt omkring mig, tänkte ta tag i den närmaste högen med läxor alldeles strax. Det är inte klokt vad mycket skolarbete man tvingas ta med hem!

Imorgon är det iallafall fredag, skönt det! Jessi ville dra ner på stan efter skolan, och Lovisa tyckte vi skulle ha en tjejkväll. Får se lite vad jag hittar på, det beror på vad jag känner för. Ska bli skönt att slippa allt som har med skolan att göra och bara umgås lite med kompisar!

Det finns inte så mycket mer att säga, det är lika bra att ta tag i läxorna med en gång. Hörs senare! ♥





Idag har jag myst runt i den här söta, stickade tröjan med bollar ♥ Snygg och varm, perfekt mitt i vintern!


Kommentarer
Postat av: Girly

Morn morn fredag äntligen, hittar du på i helgen?

2010-02-05 @ 10:29:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbigt med läxor :/ Men kämpa på ska man göra :)

2010-02-05 @ 10:38:35
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0