We were warned

Eftersom pappa fyller år idag, bestämde vi för att ha en filmkväll här hemma. Det blev filmen 2012, och herregud vad bra den var! Visst, det kanske inte var en sån där film så man sitter med ett waaaow-face när filmen är slut, men den var ändå grymt bra! Precis i min smak ♥ Hade det inte varit för att familjen satt där hade jag gråtit flera gånger, haha.

Jag tror att det hade varit bättre att se filmen på bio, men en riktigt stor bild och bra ljud. Jag kan bara tänka mig hur scenerna med vattnet som vällde in över land och husen som brakade ihop hade känts då! Men ja, det duger med en vanlig tv här hemma också.

Jag tycker helt klart att filmen är sevärd, och jag kommer absolut att se den igen!



2012 - We were warned


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0