Why are..


Jag skulle googla fram texten till låten Why med Avril Lavigne, men kunde inte låta bli att lägga märke till alla förslagen som dök upp. 3 förslag som handlade om varför svenskar ser så bra ut dök upp? Och bara frågan Why are swedish people so good looking gav hela 17 800 000 träffar! Sjutton miljoner åtta hundra tusen, kan ni fatta? Ser verkligen svenskar bättre ut än alla andra? Och sitter verkligen folk och googlar om det?

Frågor som Why are americans so stupid och Why are americans afraid of dragons gav mig ett riktigt gott skratt, haha. Frågan Why are michal jacksons children white dök också upp, och gav inte mindre än 38 900 000 träffar! Det är inte klokt! Att det finns folk som ens orkar sitta och googla på det, haha. Men frågan kvarstår.. Varför är de vita, egentligen?

Något att fundera på för de som har för mycket fritid, haha. Nu ska jag krypa ner i sängen med Harry Potter-boken, hugs!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bloggade faktiskt igår om svenska tjejer i mitt grannland... ni har skitbra rykte världen över om att ni e så öppna och tillmötesgående! :)

2010-02-24 @ 09:49:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0