Avatar på söndag!

Hej på er!

Jag är fortfarande sjuk, och har mest legat i soffan framför tv:n hela dagen. Det kan vara skönt att vara hemma någon dag, men nu vill jag bli frisk! Hela helgen försvinner ju, usch.

Jessi och Helena har iallafall bestämt sig för att dra med mig på Avatar på söndag, så jag får se till att bli frisk innan dess. Jag har hört att den ska vara jättebra, stämmer det? Jag har inte riktigt koll på handlingen, men många av mina kompisar har sett den och sagt att den var fantastisk. Det ska iallafall bli spännande att se den!



Det kostade cirka 237 miljoner dollar att göra filmen, och Avatar hamnade därmed på fjärde plats på listan över de dyraste filmerna genom tiderna. "Pirates of the Caribbean - Vid världens ände" toppar listan med cirka 300 miljoner dollar i produktionskostnad.


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heelluuw (:

Åhh , vad snygg blogg

Kolla gärna in på min

www.JuliaOfSweden.blogg.se

Kommentera/FöljBloglovin/StannaSåLängeDuOrkar

2010-01-15 @ 21:38:31
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: charlotte

den ska jag med se med barnen. ska vara skitbra har jag hört o barnen tjatar snart hål i huvudet på mig..

2010-01-15 @ 22:27:59
URL: http://kloppan.wordpress.com/
Postat av: Emilia

Måste se den! Oj, vad dyrt.. :S Fast dom måste ha tjänat väldigt mkt på den också :)

2010-01-16 @ 11:17:34
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0