Nyår

Hur var erat nyår? Mitt var iallafall helt underbart! Jag träffade alla mina närmaste kompisar, och alla var på bra humör. Mer kan man inte önska!

Vi började gårdagskvällen med att äta här hemma, det var jag, Evve, Jessi och Emma som åt tillsammans. Runt 21.00 drog vi ut för att träffa våra kompisar. Som vanligt hamnade vi nere i Lovisas källare, vi var 9 stycken som trängdes där nere! Vi hade iallafall riktigt roligt, alla var pepp och glada.

Efter tolvslaget åkte drickan fram, vi höll oss såklart i skinnet och ingen blev aspackad. Skönt! Vi var allafall väldigt glada allihopa och hade riktigt kul, men kvällen fick ett ganska surt slut när våra föräldrar lurade hem oss i tron om att vi kunde gå ut igen efter att vi ätit lite mat. Men ja, kort sagt vägrade de helt enkelt släppa ut oss ur huset. Förutom just det var det här det bästa nyår jag haft!





 Evve, Jessi, Emma och jag i våra fina klänningar!







Efterrätt!



Emma, Evve och Jessi med champagnen i högsta hugg



Jag, Emma, Evve, och Jessi




Efter att de här bilderna tagits stack vi iväg till våra egna kompisar, och dit hade vi inte med kameran. Lite mobilbilder och videor finns, men det är inget som ska visar här i bloggen ;) Ha ett bra 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0