Längtar efter sommaren..

Hello cutiepies! Usch, jag hatar verkligen måndagar. Det är ju en hel vecka kvar tills nästa helg! Om jag hinner tänker jag iallafall dra ner till stan med en kompis nu i veckan, det muntrar alltid upp i vinterkylan!

Jag börjar bli riktigt trött på all snö, men det var inte så kallt idag iallafall. Bara 10 minus. Hmpf. Vi hade den kallaste dagen sen 1947 här i Malmslätt i lördags, då vi var nere på -27,6. Iskallt! Hur kallt har det varit som kallast hos er? Just nu längtar jag bara till sommaren.. Tänk att kunna gå till skolan i bara shorts och linne! ♥ Jaja.. Förhoppningsvis kommer sommaren vara här på nolltid :) Man kan ju alltid drömma..

Nu sticker jag iväg på träning! Kommer hem runt 21.00, ses då!




Kommentarer
Postat av: svea

ja, vem längtar inte till sommaren? :)

2010-01-12 @ 14:54:38
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0