Gul eller rosa?



Bild lånad från Kan Dee

Det är väl ingen som har missat de underbara teckningarna som Kan Dee (Sandra) målar, och sedan trycker på kläder? Jag älskar dem! Min favorit är "Galaxy", som ni ser på bilden ovan. Nu har hon bestämt sig för att göra den i en ny färg till våren/sommaren, och har en röstning i bloggen vilken färg vi helst vill ha. Hur bra som helst! Jag skulle nog helst vilja ha den rosa, men den gula är också fin.. Ni kan själva rösta HÄR.

Det ska bli kul att se vilken färg det blir, men egentligen spelar det ingen roll. Jag kommer nog köpa den ändå, haha! Kläderna säljs på kandeeshop.se. Kika in där! ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag tycker den rosa :D

2010-01-06 @ 23:10:58
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Barbienadja

Sv: Du kan ju alltid prova med löshår och se om det är något för dig. Inte alla som orkar använda det :) Kram!

2010-01-07 @ 00:37:24
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0