I AM SO BLOGGING THIS



I am so blogging this/halvdöd kanin med oläslig text i bakgrunden

Suddiga bilder i dålig kvalité, men det duger! Här har vi två tröjor jag fastnade för när Helena och jag var på stan igår! Cubus har hakat på bloggtrenden med en egen blogg-tröja, och t-shirten med kaninen var lite halvsöt. Tycker den svarta satt riktigt snyggt, och texten är ju så rätt den kan bli, haha.

Kanintröjan är i small, men skulle jag testat i XS skulle den ha suttit likadant som den svarta. Vet inte om jag riktigt kan bestämma mig för om den är söt eller ful, haha!

Båda kommer från Cubus och kostar 99 kronor styck.


Kommentarer
Postat av: Karin

Häftiga tröjor :D

Händer / hänt i helgen?



KramKram :)

2010-01-30 @ 19:36:13
URL: http://karingunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0