Jag har sett Avatar!

Hej sötnosar! Gud, vad skönt det är att vara hemma igen! Jag är helt slut, haha. Jag har ju som sagt inte träffat folk eller varit ute överhuvudtaget på två dagar. Det har iallafall varit kul ikväll, bortsett från att jag fortfarande är väldigt täppt och knappt kan andas eller prata ordentligt, haha.

Vi såg alltså Avatar, och jag tycker filmen var helt okej. Inte sådär fantastisk som alla säger, i början var den ganska seg. Men mot slutet, shit vad underbar den var ♥ Jag måste bara säga att när man gick ut från bion kändes det väldigt konstigt, hela världen såg så.. tråkig ut efter att man hade suttit och levt sig in i avatarernas värld (Pandora), haha.

Men jag tycker ändå att filmen helt klart är sevärd! Och det är en sån där film man bara måste se på bio ♥



Mitt eget betyg för filmen är 4/5!


Kommentarer
Postat av: maddie

Jag vill se den filmen för att alla tjatar om den hehe. Får se om den är så bra som alla säger!

2010-01-17 @ 23:21:44
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Ordrik

Ett tekniskt mästerverk! James Cameron kan sin sak :)

2010-01-31 @ 01:02:39
URL: http://ordrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0