Lördag ♥

Bloggen har krånglat hela dagen, jag har inte kunnat logga in alls. Suck! Det är tydligen något fel på servern, men jag har inte en aning om när det kommer fixa sig.

Jag har iallafall precis kommit hem från Helena, har träffat henne och Jessi nu under eftermiddagen och kvällen. Höll på att frysa ihjäl där ute, här är det 20 minus! Och massor av snö, så här mycket har vi inte haft på väldigt många år. Tycker det är riktigt mysigt, om det inte varit för att det är så jäääkla kallt! Haha.

Imorse var solen uppe för en gångs skull, så det var riktigt fint där ute. Anni var överlycklig, hon försvann nästan i snön, haha!









Glad hund! ♥


Kommentarer
Postat av: *Chowie*

Söt hund ^^



Jag kunde inte heller logga in i eftermiddags!

2010-01-30 @ 22:17:53
URL: http://chowie.blogg.se/
Postat av: Girly

Ja vad trist när man inte kommer in dumma dumma blogg.se:(

2010-01-31 @ 02:10:02
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0