Have sweet dreams! ♥ (Det ska jag ha..)

Hej sötnosar! Imorgon blir sista sovmorgonen innan skolan börjar igen.. Jag tänker sova såhääääääär länge, haha! Nåja, jag tror ingen är hemma imorgon som kan väcka mig, så vi får se när jag kommer upp! Jag stannar hemma imorgon iallafall, stan har stängt och jag måste sista-minuten-plugga allt det där jag skulle ha jobbat ifatt under lovet. Suck!

Om jag får tid över borde jag också rensa min garderob.. Det känns som att jag bara trycker in alla nya kläder och sedan smäller igen dörrarna för att få det att stanna där inne, haha. Undrar om alla har samma problem? Hm. Har också massor gamla kläder där inne som borde kastas.. Och med tanke på att det är ett nytt år vore det skönt att få ut allt gammalt och göra plats för ännu mer kläder, haha!

Nog med i-landsproblem, nu ska jag snart tvätta bort sminket och bädda ner mig i sängen med Eclipse.. Lovely! ♥ Hörs imorgon!



Nya mysiga tröjan är på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0