Torsdag ♥

Hej sötnosar! Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, jag älskar torsdagar! Vi slutar redan vid 13.40, hur bra är inte det? När jag kom hem sprang jag ut en snabbis med hundarna, är det verkligen normalt att det är såhär kallt? Håller ju på att frysa ihjäl där ute! Nu tänkte jag iallafall göra iordning något gott att äta, är superhungrig. Skolmat suger.

Och sen ska jag rensa garderoben. Jag lovar. Det måste bli gjort någon gång. Jag hittar absolut ingenting där inne längre. Allra svårast är att hitta matchande strumpor där i högen av inslängda kläder. Speciellt när man är stressad. Det är riktigt irriterande, haha.

Nu vet ni allafall vad jag tänker ägna mig åt i eftermiddag ♥ Hörs lite senare!





Såhär såg jag ut idag! Jag älskar verkligen mitt rosetthalsband, det är så gulligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0