Julklappsinköpen är avklarade!

 

Tofflorna blev.. gröna? Haha. Den riktiga färgen ska vara klarröd. Jag tänker skylla allt på min usla Nokia ;)

Den bruna klumpen på bilden ska föreställa en inslagen badbomb med en klisterlapp på, som förklaring till vad det är. Det blev också lite godis till hundarna, nagellack till mig själv och ett par mysiga tofflor. Jag är riktigt nöjd, nu är jag klar med alla julklappar! ♥ Nu ska bara allt slås in också, suck...

Det var iallafall en väldigt mysig dag nere på stan. Vi hade riktigt inte koll på öppettiderna, och kom dit en timme för tidigt, haha. Vi traskade in på McDonalds och blev kompis med en kille i kassan där, riktigt rolig typ. Jag tror att han var nybörjare, han fick inte stopp på läskmaskinen och lyckades inte värma pommesen ordentligt. Hehe.

Det snöade faktiskt lite inne i stan, och det var tomtar precis överallt som satt på pallar och frös ihjäl. Stackarna, haha! Vi stötte på ett par pratglada killar också, sköna snubbar det där. Folk är visst väldigt sociala på söndagar.

Jag letade också efter ringen på BikBok, men de hade den inte. Det var vädligt synd, jag hade velat haft den på julafton. Men förhoppningsvis dyker den upp någon gång i mellandagarna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0