Lördag

Nu är jag hemma igen! New Moon var underbar, precis som förra gången. Och ja, jag grät den här gången också haha! Ni som fortfarande inte har sett den borde verkligen se den!

Efter filmen tog vi bussen hem och var ute ett tag, det är därför uppdateringen blev så sen. Vi rände runt lite på gatorna och var allmänt flummiga, men annars hände det inget speciellt. Michael Jackson gick på högsta volym hela kvällen.



Michael Jacksons "Man in the mirror", ett av hans uppträdande live. Jag tror inte riktigt att man kan fatta hur stor han var/är. Publiken tycks sträcka sig flera kilometer bort, och hans uppträdande innehåller så grymt mycket känsla. Jag får rysningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0